09374119238 – 02144779541-09913030156

پکیج طلایی حسابداری

باتوجه به اهمیت حرفه حسابداری درموفقیت یا عدم موفقیت شرکت ها و تجارت های گوناگون و با توجه به اینکه زبان مشترک تجارت و معاملات دردنیا گزارشات حسابداری می باشد و همچنین با توجه به رشد روز افزون آمار شرکتهایی که ثبت و تاسیس می گردند، اهمیت حسابدار روزانه به صورت فزاینده ای در حال افزایش است بدیهی است که این نیاز گسترده شرکتها، سازمانها، تعاونی ها و اصناف در سطوح مختلف به شغل حسابداری، بازارکار گسترده ای را جهت مهارت جویان این رشته در دنیا بوجود آورده که از نظر اشتغال در صدر تمام رشته ها محسوب می گردد. دپارتمان مالی و بازرگانی شرکت مهارت افزای تدبیر با تیم متخصص خود سعی در ارائه خدمات آموزشی باکیفیت در این حیطه داشته و با برگزاری کلاس های متنوع سعی در آموزش مهارت حسابداری متناسب با نیاز شما متقاضیان عزیز دارد. پکیج طلایی حسابداری دپارتمان مالی و بازرگانی مجموعه ما برای کسانی است که می خواهند به صورت کامل، صفر تا صد مهارتهای لازم برای شغل حسابداری را به صورت حرفه ای آموزش ببینند.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی پکیج آموزشی طلایی حسابداری

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
پکیج طلایی حسابداریتاریخ شروعروز کلاسساعت کلاسمدرسشهریهپیش پرداختاقساطمدت دورهنمونه قرارداد
حضوری1402/12/12شنبه و چهارشنبه17 الی 19جناب آقای دکتر جوادی12.900.000 تومان
12.000.000 تومان
2.000.000 تومان4 قسط 2.500.000 تومانی200 ساعتمشاهده و دانلودثبت نام
آنلاین1402/12/13یک شنبه و سه شنبه17 الی 19جناب آقای دکتر جوادی12.400.000 تومان
11.500.000 تومان
1.500.000 تومان4 قسط 2.500.000 تومانی200 ساعتمشاهده و دانلودثبت نام
حضوری1402/12/13یک شنبه و سه شنبه17 الی 19سرکار خانم دکتر الفی12.900.000 تومان
12.000.000 تومان
2.000.000 تومان4 قسط 2.500.000 تومانی200 ساعتمشاهده و دانلودثبت نام
آنلاین1402/12/14دوشنبه و پنج شنبه17 الی 19سرکار خانم دکتر الفی12.400.000 تومان
11.500.000 تومان
1.500.000 تومان4 قسط 2.500.000 تومانی200 ساعتمشاهده و دانلودثبت نام

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی پکیج طلایی حسابداری

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

دوره پکیج طلایی حسابداری و مزیت های آن

مزیت این دوره این است که مهارت جویان علاوه بر اینکه در پایان دوره مدرک معتبری دریافت می کنند، رزومه آنها نیز در زمان بررسی توسط مدیران واحدهای تجاری جز کامل ترین رزومه های دریافتی محسوب می شود. آموزشگاه مهارت افزای تدبیر در تلاش است تمام تخصص و تجارب تیم آموزشی خود را در این حیطه به کار گیرد تا مهارت جویان عزیز در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بتوانند مدرکی معتبر و قابل ترجمه در این رشته کسب نمایند.

در پایان دوره مهارت جو می تواند عملیات حسابداری را از ابتدا یعنی استقرار سیستم، صدور اسناد مربوط به رویدادهای مالی طی سال اعم از خرید و فروش، حسابداری مالیات بر ارزش افزوده و حسابداری حقوق و دستمزد برای تهیه لیست بیمه و مالیات، تهیه گزارشات فصلی، بستن حسابها و اصلاح آنها در پایان سال مالی و نهایتا تهیه صورتهای مالی اعم از ترازنامه و سود یا زیان و اظهارنامه مالیاتی مربوط به عملکرد سالانه را انجام دهد. همچنین یک حسابدار باید علاوه بر داشتن تسلط به اصول حسابداری، مالیات بر ارزش افزوده، حسابداری حقوق و دستمزد، در هر سطحی که هست به یک نرم افزار نیز تسلط داشته باشد که در پکیج طلایی مجموعه ما کار با نرم افزار هم آموزش داده خواهد شد. هم چنین در کنار تمام این موارد با آشنایی و کار با اکسل در حسابداری مهارت جویان می توانند به یک مجموعه کامل از مهارت های حسابداری دست پیدا کنند چرا که که نرم افزارهای مالی به هر میزانی هم که از طراحی قوی برخوردار باشند، باز هم پاسخگوی نیاز صددرصدی مخاطبین خود نخواهند بود.

بازار کار حسابداران

آینده بازار کار حسابداری در ایران بسیار پررونق است، چرا که اگر تقاضا به موضوعی افزایش پیدا کند به اصطلاح می‌گویند بازار کار آن بسیار داغ است، و این در مورد حسابداری صدق می‌کند. البته لازم به ذکر است «تحصیل» به تنهایی پاسخگوی این نیاز نیست و وجود «مهارت و تجربه» در کنار آن ضروری است. با وجود این که در دانشگاه‌های مختلف کشور اعم از دولتی، غیرانتفاعی و آزاد و همچنین آموزشگاه  های فنی و حرفه ای دانشجو و مهارت جویان بسیاری در رشته حسابداری تحصیل می‌کنند اما تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار این رشته از سایر رشته‌ها کمتر است، چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه‌های کشور، حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی، به حسابدار نیازمند هستند.

.

دوره آموزشی پکیج طلایی حسابداری در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کلاس های مجهز نسبت به برگزاری این دوره آموزشی با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار با بیشترین تخصص و کمترین هزینه اقدام نموده است و از مهارت جویان دعوت می نماید تا با ثبت نام در این دوره، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه خود مدرک بین المللی معتبر دریافت نموده و با استفاده از خدمات آموزشی ما نظیر کاریابی و هدایت شغلی گامی بلند به سوی آینده ای بهتر بردارند. همچنین در راستای خط مشی های مجموعه مهارت افزای تدبیر و با عنایت به اصول حرفه ای گری ما به شما عزیزان شرکت در دوره های حضوری را به دلیل کار عملی در کلاس با استفاده از اسناد واقعی پیشنهاد می نماییم.

برای آشنایی بیشتر با هر یک از مهارتهای این پک ، می توانید بر روی آنها کلیک نموده و ریز سرفصل های آموزشی هر یک را دانلود نمایید. ضمناً شما می توانید هر یک از مهارتها را به صورت جداگانه نیز ثبت نام کنید.

مهارت مدت زمان آموزش
حسابداری بازار کار70مشاهده دوره
شغل حسابداری100مشاهده دوره
اکسل کاربردی10مشاهده دوره
آشنایی و کار با نرم افزار مالی سپیدار20مشاهده دوره
جمع کل200 ساعت
پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

×
مجموعه ثانی - ورود