09374119238 – 02144779541-09913030156

کاربر گرافیک رایانه ای با (Adobe Illustrator)

کاربر گرافیک رایانه ای با Adobe Illustrator ( کد استاندارد فنی حرفه ای 732120530010001 )

ادوبی ايلوستريتور به انگليسی Adobe Illustrator به معنی تصويرگر يك برنامه ی كامپيوتری برداری است كه برای طراحی در كامپيوتر به كار مي رود. اين نرم افزار با ابزار طراحی جهت خلق آثار برداری و افكت های گرافيكی به همراه قلم موها (Brush) و بعلاوه افكتها و فيلترهاي گرافيكی و ابزار كنترل رنگ به همراه محيط سازگار با فتوشاپ و ساير محصولات ادوبی در اختيار طراحان است.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره آموزشی (Adobe Illustrator)

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی (Adobe Illustrator)

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

کاربر گرافیک رایانه ای با Adobe Illustrator و کاربرد آن

در بین نرم افزارهای گرافیکی، از نرم افزار ایلاستریتور به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و قوی‌ترین نرم افزارها برای انجام کارهای طراحی بر روی تصاویر برداری و وکتورها استفاده میشود، که برخی از قابلیت های اصلی Illustrator عبارتند از:

  • اجرای ایده و کشیدن آن به صورت حرفه‌ای
  • کتابخانه‌های ابری که در آن می‌توانید تمام دارایی‌های طراحی خود را برای یک پروژه – مانند رنگ‌ها، قلم‌ها، گرافیک‌ها، متن و سبک‌های کاراکترها – در یک مکان قابل دسترس جمع‌آوری و ذخیره کنید، و به راحتی می‌توانید آن را در میانه پروژه انتخاب کنید.
  • امکان طراحی با دست آزاد با انواع قلم موها، مدادها و خودکارهای دیجیتال
  • طراحی وکتور به صورت حرفه ای
  • ساخت آیکون
  • طراحی اشکال حرفه ای به سادگی
  • قابلیت چاپ با کیفیت و وضوح بالا
  • پالت رنگ پیشرفته
  • ابزارهایی برای ایجاد سریع اشکال هندسی، تنظیم انحناها و دستکاری خطوط
  • ایجاد تصاویر تخت (flat)
  • طراحی‌های کارتونی جهت استفاده از نرم افزارهای انیمیشن سازی
  • سازگاری ایلوستریتور با دیگر نرم افزارهای ادوبی

بازار کار کاربر گرافیک رایانه ای با Adobe Illustrator

مخاطبین دوره آموزش ایلوستریتور افرادی هستند که می خواهند در زمینه گرافیک حرفه ای شده و از طریق کار های گرافیکی از جمله طراحی لوگو، طراحی بنر های تبلیغاتی و … کسب درآمد کنند. نرم افزار ایلوستریتور یکی از محبوب ترین نرم افزار های ادوبی می باشد که از طریق آن میتوانید درآمد میلیونی داشته باشید.

دوره آموزشی کاربر گرافیک رایانه ای با Adobe Illustrator در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره آموزشی، کاربر گرافیک رایانه ای با Adobe Illustrator با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار نموده است .

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود