09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره آموزشی نرم افزار هلو

گذراندن دوره آموزش نرم افزار هلو در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر با خدماتی از جمله ارائه فیلم ضبط شده کلاس، امکان تکرار دوره رایگان، امکان استفاده از سیستم های آموزشگاه جهت تمرین، ارائه مدرک معتبر و … همراه است.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
دورهشروع دورهروزهای برگزاریمدرسمدت دورهنحوه برگزاریشهریهنمونه قرارداد
نرم افزار هلو1402/12/07دوشنبه از ساعت 17 الی 19——-10 ساعتحضوری1.350.000 تومانمشاهده و دانلودثبت نام
نرم افزار هلو1402/12/13روزهای فرد از ساعت 17:15 الی 19:15—–10 ساعتآنلاین900.000 تومانمشاهده و دانلودثبت نام
نرم افزار هلو1403/01/18روزهای زوج از ساعت 18 الی 20——10 ساعتآنلاین900.000 تومانمشاهده و دانلودثبت نام
نرم افزار هلو1403/01/25روزهای زوج از ساعت 18:15 الی 20:15—-10 ساعتحضوری1.350.000 تومانمشاهده و دانلودثبت نام
نرم افزار هلو1403/01/30پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 11—-10 ساعتآنلاین900.000 تومانمشاهده و دانلودثبت نام

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


10 ساعت

سرفصل های دوره


دانلود شود

مزایای شرکت در دوره آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

شما در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر علاوه بر آموزش به مدت 10 ساعت با یک بار تکرار دوره رایگان که مجموعا 20 ساعت خواهد بود و با دریافت فیلم آموزش رایگان نرم افزار هلو به خوبی می توانید به این نرم افزار تسلط پیدا کنید و در پایان دوره مدرک معتبر دریافت کنید. در پایان دوره آموزش حسابداری هلو، میتوانید با گرفتن نمره قبولی در آزمون داخلی، مدرک معتبر داخلی آموزشگاه مهارت افزای تدبیر را کسب نمایید. کارآموزان میتوانند از طریق آموزشگاه مهارت افزای تدبیر در آزمون حسابداری فنی و حرفه ای نیز شرکت کرده و مدرک رسمی و معتبر این سازمان را که ارزش ترجمه دارد کسب نمایند.

دوره آموزشی نرم افزار حسابداری هلو در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

مخاطبین آموزش حسابداری هلو، می توانند قبل از ثبت نام از صحت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای مهارت افزای تدبیر با مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه ای استان تهران اطمینان حاصل نمایند. هم چنین علاقمندان میتوانند یک جلسه به صورت رایگان در کلاس شرکت نمایند تا از نحوه تدریس مدرس، کیفیت کلاس و سرفصل های آموزشی هلو ویژه بازار کار اطلاع پیدا کنند.آموزشگاه مهارت افزای تدبیر یکی از برترین آموزشگاه های حسابداری با مدرک فنی و حرفه ای آموزش نرم افزار هلو را از مبتدی تا پیشرفته با هدف یادگیری بیشتر برای علاقه مندان برگزار نموده است.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

×
مجموعه ثانی - ورود