09374119238 – 02144779541-09913030156

آیکون پکیج حرفه ای کابینت سازی

پکیج حرفه ای کابینت سازی

کابینت ساز حرفه ای کسی است که بتواند نقشه طراحی شده را در محل پروژه با دقت تمام چک کند.

پکیج حرفه ای کابینت سازی آموزشگاه مهارت افزای تدبیر مختص عزیزانی است که از این حرفه سررشته داشته و اکنون در صدد بالا بردن مهارت خود می باشند تا بتوانند در بازار پر سود این کار حرفی برای گفتن داشته و کارگاه خود را تاسیس نمایند.

برای ثبت نام در این دوره در صورت نداشتن هیچ گونه تجربه در این زمینه پیشنهاد می شود ابتدا دوره آموزشی کابینت سازی از صفر تا صد را بگذرانید.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره آموزشی پکیج حرفه ای کابینت سازی

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
دورهشروع دورهروزهای برگزاریمدت دورهنحوه برگزاریپیشنیازشهریهنحوه پرداختنمونه قرارداد
پکیج حرفه ای کابینت سازی1403/01/25شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:30 الی 2050 ساعتحضوری (تئوری و عملی)داشتن تجربه و مهارت در زمینه کابینت سازی یا شرکت در دوره آموزشی کابینت سازی از صفر تا صد13.200.000 تومان7.900.000 تومان پیش پرداخت و ما بقی قبل از برگزاری دو جلسه آخر کلاسمشاهدهثبت نام
پکیج حرفه ای کابینت سازی (فشرده)1403/02/06پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 الی 1650 ساعتحضوری (تئوری و عملی)داشتن تجربه و مهارت در زمینه کابینت سازی یا شرکت در دوره آموزشی کابینت سازی از صفر تا صد13.200.000 تومان7.900.000 تومان پیش پرداخت و ما بقی قبل از برگزاری دو جلسه آخر کلاسمشاهدهثبت نام

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی پکیج حرفه ای کابینت سازی

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره پکیج حرفه ای کابینت سازی و کاربرد آن

در این روش زمان مصرفی برای آموزش، بسیار پایین است. به جای چندین سال صرف زمان، فقط با گذشت چندین روز می توانید یک کابینت ساز حرفه ای شوید.

انتقال تجربیات ما در کمترین زمان ممکن به کار آموزان میسر می باشد. در این دوره کوچکترین مسائل هم بازگو خواهد شد. در این دوره شما می توانید به عنوان یک کابینت ساز حرفه ای یک کابینت آشپزخانه را بدون هیچ ایرادی نصب کنید و تمامی مراحل بالا را از ابتدا به انتها اتوماتیک وار و پشت سرهم انجام دهید تا بدون عیب و ایراد یک کابینت شیک و حرفه ای و به موقع تحویل مشتری دهید.

بازار کار کابینت ساز حرفه ای در کشور

امروزه کابینت جزء وسایل و ابزار های جدا نشدنی از آشپز خانه است که به شدت مورد توجه افراد قرار می گیرد. بنابراین با طراحی های فوق العاده ای که وجود دارد از کمترین فضا بهترین استفاده را می برند. بنابراین کابینت سازی جزء شغل های است که همیشه مورد نیاز جامعه می باشد.

بنابراین درآمد حاصل از این شغل می تواند مورد قبول باشد. البته ناگفته نماند که میزان درآمد شما به معیار های مهمی از جمله تجربه، مهارت، کیفیت، خوش قول بودن و به روز بودن شما در زمینه طراحی و ساخت کابینت موثر می باشد.

دوره آموزشی پکیج حرفه ای کابینت سازی در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

در کارگاه های تاسیسات و چوب آموزشگاه مهارت افزای تدبیر مهارت جویان می توانند با ابزارهای روز دنیا آشنا شده و مهارت های لازم را در جهت کار با این ابزارها بیاموزند و کار با نرم افزارهای موجود را فراگیرند. در این دوره سرفصل ها به طرز شفافی توسط اساتید حرفه ای آموزش داده شده و تا اطمینان از کسب مهارت کامل مهارت جویان نیز ادامه خواهد داشت. و در صورت علاقه مدرک معتبر فنی و حرفه ای به مهارت جویان اعطا شده که قابلیت ترجمه نیز دارد. همینطور در صورت تمایل آموزشگاه نیز مدرک معتبر به زبان انگلیسی را در اختیار مهارت جویان قرار داده که قابلیت استعلام دارد.

کلام آخر این که آموزشگاه از طریق کاریابی فردای بهتر، شما مهارت جویان عزیز را در جهت کار در کارگاه ها راهنمایی و معرفی کرده و یا مشاوره لازم را جهت تاسیس کارگاه شخصی در اختیار مهارت جویان قرار می دهد.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

×
مجموعه ثانی - ورود