09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون (Python) (کد استاندارد آموزش فنی حرفه ای 351230530000111)

استاندارد برنامه نويسی پایتون (Python) يکی از شايستگی های گروه فناوری اطلاعات می باشد که شامل نصب برنامه پايتون و روشهای اجرای کد در آن، کار با متغییرها، عبارات و دستورات، کار با ساختمان داده ها در پايتون، کار با شرط ها و حلقه های تکرار، بررسی Function ها در زبان پايتون، کار با فايل ها، بررسی Map و استفاده از Lambda می باشد.

با شرکت در کلاس آموزش پایتون در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به صورت حضوری یا غیرحضوری می توانید این دوره آموزشی را با تدریس اساتید مجرب فرا گیرید. بازار کار برای برنامه نویسان پایتون در ایران و خارج از ایران در حال افزایش است و با داشتن مدرک فنی حرفه ای این مهارت می توانید پس از گذراندن دوره آموزش پایتون به سرعت مشغول به کار شوید.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط لازم جهت ثبت نام کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون

هزینه دوره

ساعات آموزشی

بازار کار و آینده شغلی پایتون

با استفاده از پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی می توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم. در ادامه لیستی از کارهایی که می توانیم با پایتون انجام دهیم را مشاهده می کنید:

  • ایجاد برنامه های کاربردی وب روی سرور
  • ایجاد گردش کار در کنار نرم افزار
  • خواندن و اصلاح سیستم های پایگاه داده
  • حل مشکلات پیچیده و مدیریت داده های بزرگ
  • ایجاد نرم افزارهای آماده تولید

برنامه های پایتون بی شمار هستند و مزایای زیادی دارند. برای بسیاری از موارد دیگر مانند توسعه وب، اینترنت اشیاء، یادگیری ماشین، استارتاپ ها و Fintech ها عالی است. ما مفصل بحث کرده ایم که چرا پایتون برای همه این اهداف مناسب است. با این حال، یک Recap سریع می گوییم:

  • پایتون به دلیل خوانایی زیاد و سهولت استفاده، به شما این امکان را می دهد تا با نوشتن کد سریع تر، منابع توسعه خود را بهینه کنید.
  • پایتون دارای نحوی واضح و ساده است که به شما امکان می دهد کدهای خود را به راحتی مرور کنید.
  • پایتون به جای این که کل موارد مورد نیاز را از ابتدا بسازید، فریم ورک ها و کتابخانه های آماده و آزمایش شده را به شما می دهد.
  • پایتون پشتیبانی گسترده ای از انواع آموزش ها و راهنماها و همچنین یک جامعه قوی و پررونق از علاقه مندان ارائه می دهد.

پایتون توسط غول های فنی مانند Google ، YouTube یا Reddit استفاده می شود، بنابراین اگر آن ها به زبان پایتون اعتماد کردند، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نباید اعتماد کنید.

دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری برنامه نویسی پایتون، با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار نموده است.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:


  • یک عکس 4*3
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی