09374119238 – 02144779541-09913030156

حسابداری بازار کار

حسابداری از جمله شغل های پرطرفدار در ایران به شمار می آید. بعضی افراد از طریق تحصیلات دانشگاهی و بعضی دیگر از طریق تجربی یعنی با کارآموزی در این شغل و یا مشاهده فیلم های آموزشی حسابداری این مهارت را کسب میکنند. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم یک دوره اصولی و کاملا عملی در یکی از معتبرترین آموزشگاه های حسابداری در کشور بگذرانید که در انتهای دوره نیز مدرک بین المللی و معتبری به شما بدهد. پس اگر می خواهید وارد شغل حسابداری شوید اما هیچ شناختی از آن ندارید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید و به دلیل داشتن استرس و نبود اعتماد به نفس لازم نمی توانید در این حرفه ورود کنید با آموزشگاه مهارت افزای تدبیر همراه باشید. گذراندن دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار به همراه مدرک، جزوه و فیلم های آموزشی رایگان و با هزینه مناسب در یک آموزشگاه معتبر به شما کمک می کند تا با مباحث مقدماتی و کاربردی حسابداری به خوبی آشنا شده و زمینه آموزش حرفه ای و عملی شما را فراهم می آورد.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره آموزشی حسابداری بازار کار

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
دورهشروع دورهروزهای برگزاریمدرسمدت دورهنحوه برگزاریشهریهپیش پرداختاقساطنمونه قرارداد
حسابداری بازار کار1403/01/18روزهای زوج از ساعت 10 الی 13—–70 ساعتحضوری6.300.000 تومان2.300.000 توماندو قسط دو میلیون تومانیمشاهده و دانلودثبت نام
حسابداری بازار کار1402/12/20یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16:30 الی 19:30——70 ساعتآنلاین5.800.000 تومان1.800.000 توماندو قسط دو میلیون تومانیمشاهده و دانلودثبت نام
حسابداری بازار کار1403/01/25روزهای زوج از ساعت 17:30 الی 20:30—–70 ساعتحضوری6.300.000 تومان2.300.000 توماندو قسط دو میلیون تومانیمشاهده و دانلودثبت نام

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی حسابداری بازار کار

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره آموزشی حسابداری بازار کار و کاربرد آن

یک حسابدار می بایست بتواند در طی یکسال عملیات حسابداری را از ابتدا یعنی استقرار سیستم، صدور اسناد مربوط به رویدادهای مالی طی سال اعم از خرید و فروش، حسابداری مالیات بر ارزش افزوده و حسابداری حقوق و دستمزد برای تهیه لیست بیمه و مالیات، تهیه گزارشات فصلی، بستن حسابها و اصلاح آنها در پایان سال مالی و نهایتا تهیه صورتهای مالی اعم از ترازنامه و سود یا زیان و اظهارنامه مالیاتی مربوط به عملکرد سالانه را انجام دهد.

در نتیجه نیاز است یک حسابدار علاوه برداشتن تسلط به اصول حسابداری، مالیات بر ارزش افزوده، حسابداری حقوق و دستمزد، می بایست متناسب با هرسطح کار حسابداری، یک نرم افزار را تسلط داشته باشد و در کنار آن از یادگیری نرم افزار اکسل به هیچ عنوان غافل نشود، چرا که نرم افزارهای مالی به هرمیزانی هم که از طراحی قوی برخوردار باشند، باز هم پاسخگوی نیاز صددرصدی مخاطبین خود نخواهند بود. در نتیجه فراگیری نکات آموزشی مناسب برای ورود به بازار کار بسیار کاربردی است.

موارد گفته شده برای شروع کار حسابداری عالیست اما برای پیشرفت در این شغل می بایست متناسب با موقعیت های شغلی مختلف، آموزش‌های لازم را گذراند. برای مثال حسابدارانی که مایل به انجام حسابداری بهای تمام شده یا حسابداری تولیدی ها هستند، باید این نوع حسابداری را آموزش ببینند و این موضوع برای شاخه های دیگر هم صدق می کند. (حسابداری پیمانکاری، حسابداری بهای تمام شده سفارشات خارجی و…).

 

دوره آموزشی حسابداری بازار کار در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

مهارت افزای تدبیر به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر سازمان فنی و حرفه ای به خوبی می داند در حال حاضر شما چه نیازی دارید و چه نیازی در آینده خواهید داشت. به همین دلیل برای رسیدن شما به اهدافتان برنامه های خاصی را در نظر گرفته است. موسسه مهارت افزای تدبیر توانسته است با برگزار کردن کلاس های متنوع از جمله حسابداری در بالاترین سطح کیفی، به کارآموزان این دوره برای ورود به بازار کار تا حد زیادی کمک نماید. از مزایای شرکت در این دوره می توان به:

  1. تکرار دوره آموزشی تا دوبار به صورت رایگان
  2. تهیه رزومه تخصصی برای کارآموزان
  3. کاریابی کارآموزان به صورت کاملا حرفه ای
  4. اعطای مدرک معتبر فنی حرفه ای با ارزش ترجمه
  5. ارزیابی های عملکرد کارآموز در طی دوره
  6. استفاده از یک سیستم برای هر کارآموز
  7. برگزاری آزمون های متعدد حسابداری تعیین سطح جهت آماده سازی هرچه بیشتر مخاطبین
  8. استفاده از آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای جهت قبولی در سازمان
  9. استفاده از جزوه منحصربه فرد حسابداری بازار کار در آموزش اشاره کرد.
پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

×
مجموعه ثانی - ورود