09374119238 – 02144779541-09913030156

« دیپلم رشته کابینت سازی چوبی »

اگر علاقمند به رشته های صنایع چوب هستید فرصت دریافت دیپلم کابینت سازی کاردانش را از دست ندهید، این رشته با عنوان دیپلم کابینت سازی چوبی و گذراندن 4 حرفه در مجموع با 57 واحد مهارتی میتواند نیاز به علاقمندی، توانمندی و آینده شغلی تان را دستخوش تغییر کند .

رشته کابینت سازی یکی از 160 رشته شاخه کاردانش در گروه آموزشی صنایع چوب است. انتخاب رشته کابینت سازی چوبی در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر بهترین گزینه برای شما کارآموزان هدفمند می‌باشد. با انتخاب این رشته مهارت لازم در ساخت کابینت را کسب خواهید کرد.

با مناسب ترین قیمت دیپلم بگیرید

هزینه دیپلم: 43.500.000 تومان

« اطلاعات دیپلم رشته کابینت سازی چوبی »

رشتهصادره ازپیش نیاز نحوه آموزشمدت زمان لازمنحوه آزمون شهریهنحوه پرداخت ثبت نامنمونه قرارداد
کابینت سازی چوبیسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورسیکلدروس عمومی: مدرسه بزرگسال
دروس تخصصی: آموزشگاه
حدودا 10 تا 12 ماهحضوری در تهران43.500.000 تومان21.750.000 تومان پیش پرداخت و مابقی طی دو قسط 10.875.000 تومانیبه صورت حضوری در آموزشگاهمشاهدهثبت نام

« مدت زمان صدور مدرک دیپلم رشته کابینت سازی چوبی »

شما می توانید با گذراندن آموزش مهارت های دیپلم رشته کابینت سازی چوبی در مدت زمان تقریبی 10 تا 12 ماه کاری از طریق ثبت نام در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر و شرکت در آزمون های مهارتی سازمان آموزش فنی حرفه ای مدرک دیپلم رشته کابینت سازی چوبی کار دانش را دریافت نمائید.

« شرایط دریافت دیپلم کاردانش »

پس از ثبت نام در رشته کابینت سازی چوبی، کلاسها طبق زمان بندی اعلام شده توسط آموزشگاه مهارت افزای تدبیر برگزار و پس از اتمام آموزش هر مهارت، مهارت جویان به سازمان فنی و حرفه ای برای شرکت در آزمون معرفی می شوند. متقاضیان می توانند در دوره‌ها شرکت نموده و مدرک رشته کابینت سازی چوبی را کسب کنند.

« آینده شغلی و تحصیلی »

کابینت سازی یک حرفه مرتبط و تنیده با صنعت ساختمان است، هر کجا آبادانی است این شغل میتواند روزهای خوبی را برای متخصصینش فراهم کند. وقتی بازار ساخت و ساز مورد توجه قرار می گیرد و در این حوزه سرمایه گذاری صورت می پذیرد کابینت سازها با افزایش درخواست پروژه مواجه خواهند بود و رونق در این شغل مشهود خواهد گشت. از عوامل دیگر افزایش درآمد و بازارکار شغل کابینت سازی توجه خانواده ها به تغییر در دکوراسیون و بازسازی املاک فرسوده و مستهلکشان است. وقتی خانواده ها به خصوص بانوان که به عنوان پر مصرف ترین فرد خانه در استفاده از کابینت شناخته می شوند نیازمند بازسازی و ایجاد تغییرات در خانه خود می شوند، تقاضایی از سوی آنها برای ساخت کابینت روی خواهد داد و به طبع آن سرمایه و نقدینگی در این بازار افزایش خواهد داشت. هر تغییر میتواند مجددا تقاضا را در این صنعت ایجاد و به طبع نیاز است تا متخصصین و کابینت سازها براساس متریال جدید، خود را بروز کنند تا از درآمد و بازارکار شغل کابینت سازی عقب نمانند. شغل کابینت سازی در ایران هم به عواملی همچون رونق در بازار ساخت و ساز، توجه به بازسازی و تغییرات و تمایل به بروزرسانی کابینت های آشپرخانه بستگی دارد، در ضمن تامین و قیمت مواد اولیه، حق الزحمه کارگر، خرید ابزار و یراق آلات هم وابسته است. اما بطور میانگین یک کابینت کار در ماه میتواند بیش از 12 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان درآمد داشته باشد. مهم این است که شما در کجای این صنعت ایستاده باشید و از چه ابزارهایی برای جذب مشتری بهره می برید. قطعا صاحبان تولید کابینت دارای قدرت خرید بالا و مواد اولیه بیشترین درآمد و کارگران روزمزد کمترین در آمد را به دست خواهند آورد، به همین دلیل شما قطعا برای افزایش درآمد خود می بایست مرتبا به روز باشید و آموزش کابینت سازی را در دستور کار خود قرار دهید تا دامنه فعالیت خود را افزایش دهید.

« هزینه دیپلم رشته کابینت سازی چوبی کار دانش »

هزینه اخذ مدرک دیپلم رشته کابینت سازی چوبی کاردانش در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر مطابق با چارت تعریف شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است. شما می توانید برای اطلاع از شهریه این دیپلم و چارت تعریف شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با آموزشگاه مهارت افزای تدبیر تماس بگیرید. هم چنین همه روزه از ساعت 10 الی 16 با مشاوره حضوری رایگان دیپلم ها در خدمت شما هستیم.

« دروس شایستگی های فنی رشته کابینت سازی چوبی »

مهارت جویان رشته دیپلم کابینت سازی چوبی علاوه بر دروس عمومی، 4 استاندارد مهارت شغلی را گذرانده و در پایان هر استاندارد به توانایی های زیر دست می یابند.

« واحدهای درسی دیپلم رشته کابینت سازی چوبی »

مجموعه نهم

نام حرفه کد استاندارواحد
درودگر75222019002000122
کابینت ساز چوبی75222019007000117
متصدی دستگاه لبه چسبان7523201901600016
نصاب کابینت چوبی75222019022000212
جمع کل:57
نتیجه گیری:

هنرجویانی که با موفقیت مدرک خود را در رشته کابینت سازی چوبی به پایان می‌رسانند قادر خواهند بود براساس فضا و محیط اجرا پروژه را طراحی و طرحی زیبا ،مناسب و چشم نواز بر اساس داده های روز بازار به مشتری ارائه نمایند.

همچنین، روش های طراحی را با استفاده از مربیان مجرب ما که حاصل سالها تجربه، مهارت و تخصص خود را در اختیار شما قرار می دهند و بیش از صدها پروژه موفق را به مشتریان خود تحویل داده اند به صورت کاملاً عملی و با روش های کاملاً به روز  فرا خواهید گرفت که چگونه از ورق های MDF یک محصول را خلق  نمایید و با استفاده از ابزارها فرآیند برش را انجام داده و با کمک تجهیزات عملیات مونتاژ را اجرا کنید.

×
مجموعه ثانی - ورود