09374119238 – 02144779541-09913030156

« دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای »

رشته تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در زمینه هنر از گروه هنر شاخه کاردانش قرار دارد. هنرجویان این رشته، مهارت‌های کاربری کامپیوتر را فرا می گیرند و سطح آموزشی استانداردهای طراحی شده برای این رشته در سطح مطلوبی است، چنانچه آموزش صحیح صورت گیرد و هنرجو علاقه‌مند و با اراده و پرانگیزه باشد، قطعاً با آموزش این مهارت‌ها می‌تواند نیاز خود جهت حضور در بازار کار را برآورده کند.

با مناسب ترین قیمت دیپلم بگیرید

« اطلاعات دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای »

رشتهصادره ازپیش نیاز نحوه آموزشمدت زمان لازمنحوه آزمون شهریه ثبت نام
تصویر سازیسازمان فنیسیکلدروس عمومی: مدرسه بزرگسال
دروس تخصصی: آموزشگاه
حدودا 12 تا 16 ماهحضوری در تهرانبه صورت حضوری در آموزشگاه

« مدت زمان صدور مدرک دیپلم کار دانش »

شما می توانید با گذراندن آموزش مهارت های دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای در مدت زمان تقریبی 12 تا 16 ماه کاری از طریق ثبت نام در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر، و شرکت در آزمون های مهارتی سازمان آموزش فنی حرفه ای مدرک دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای کار دانش را دریافت نمائید.

« شرایط دریافت دیپلم کاردانش »

مهارت جویان پس از ثبت نام در رشته دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای ، کلاسها طبق زمان بندی اعلام شده توسط آموزشگاه مهارت افزای تدبیر برگزار و پس از اتمام آموزش هر مهارت، به سازمان فنی و حرفه ای برای شرکت در آزمون معرفی می شوند. متقاضیان میتوانندازدوطریق آموزش حضوری و غیر حضوری دردوره‌ها شرکت نموده و مدرک دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای را کسب کنند.

« آینده شغلی و تحصیلی »

فارغ التحصیلان رشته دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای می توانند به عنوان سرپرست سایت کامپیوتر ، طراح و سازنده محصولات تبلیغاتی (تیزر، پوستر، کاتالوگ، کارت ویزیت و …) مدرس دوره های مقدماتی علوم رایانه، طراحان و تصویرسازان کتاب در انتشاراتی ها و سازندگان انیمیشن های کوتاه و محصولات آموزشی مشغول به کار شوند. در حال حاضر دانش آموزان این رشته پس از اخذ دیپلم می توانند از طریق: الف) دانشگاه علمی کاربردی ب) اموزشکده دولتی ج) دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ادامه تحصیل دهند. ادامه تحصیل با دیپلم رشته های کامپیوتری تا مقطع دکتری بلامانع است.

« هزینه دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای کاردانش »

هزینه اخذ مدرک دیپلم تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای کاردانش در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر مطابق با چارت تعریف شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای است. شما میتوانید برای اطلاع از شهریه این دیپلم  با آموزشگاه مهارت افزای تدبیر تماس بگیرید. هم چنین همه روزه از ساعت 10 الی 16 با مشاوره حضوری رایگان دیپلم ها در خدمت شما هستیم.

« دروس شایستگی های فنی رشته تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای فنی حرفه ای »

مهارت جویان رشته دیپلم تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای علاوه بر دروس عمومی، 8 استاندارد مهارت شغلی را گذرانده و در پایان هر استاندارد به توانایی های زیر دست می یابند.

« واحدهای درسی دیپلم تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای »

مجموعه نهم

نام حرفه کد استاندارواحد
رایانه کار مقدماتی91-/1/1/15-ف.ه13
طراح امور گرافیکی با رایانه87-/2/15- ف.ه7
رایانه کار پیشرفته91-2/1/15- ف.ه10
کاربر Corel Draw87-8/15- ف.ه5
کاربر Adobe Illustrator90- 9/15- ف.ه4
کاربر Adobe After Effects91- 13/15- ف.ه4
کاربر Autodesk Maya91- 14/15- ف.ه6
کاربر Adobe Premier91- 12/15- ف.ه5
جمع کل:54
نتیجه گیری:

فارغ التحصیلان رشته تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای می‌توانند در عکاسی‌ها، مؤسسات تبلیغاتی، دفاتر روزنامه و انتشارات، صدا و سیما و مؤسسات وابسته و فعال در زمینه تدوین فیلم، انیمیشن و… مشغول به کار شوند.

فارغ‌التحصیلان رشته «تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای» می‌توانند کارت ویزیت و طرح روی جلد کتاب‌ها را طراحی کنند و اصلاح تصاویر و فیلم‌ها را فرا گیرند.

فارغ التحصیلان این رشته می توانند به صورت فردی یا گروهی و به صورت خود اشتغالی اقدام به دایر کردن شرکتهای تبلیغاتی نموده و یا کارهای تبلیغاتی برای شرکتها انجام دهند و هم چنین برای برنامه نویسان ، صفحات گرافیکی تهیه نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود