09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره طراحی مقدماتی ساده صفحات وب با HTML

طراحی مقدماتی ساده صفحات وب با HTML (کد استاندارد فنی حرفه ای 2513053027)

برنامه نويس زبان HTML برای طراحی صفحات WEB كسی است كه علاوه بر کارور مهارت عمومی رایانه شخصی، با استفاده از وب توانایی بکارگیری برنامه های قابل استفاده در وب با شناخت کاربردی نرم افزارهای کمکی، کار با ساختار زبان برنامه نویسی HTML، کار با متن، کار با پیوندها، کار با چند رسانه ای در صفحات وب، دسته بندی اطلاعات با استفاده از لیست ها و جداول و برقراری ارتباط HTML با کدهای دیگر، توانایی طراحی صفحات وب را داشته باشد.

زمانبندی دوره آموزش طراحی قالب سایت با HTML

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره طراحی قالب سایت با HTML

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره طراحی قالب سایت با HTML

زبان طراحی HTML، زبان ساخت صفحات وب می باشد و مخفف عبارت Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری ابر متن است. HTML ساختار صفحات وب را توصیف می کند. یادگیری زبان طراحی HTML خیلی راحت و جذاب است، به این دلیل که شما خروجی کار خود را در هر لحظه می توانید ببینید.

کاربرد زبان های طراحی سایت با HTML و CSS

با زبان طراحی سایت HTML شما ساختار صفحات وب را آماده می کنید و با استفاده از CSS به این صفحات زیبایی می دهید. با استفاده از این دو زبان شما می توانید هر وب سایتی که می خواهید طراحی کنید و آن را به عنوان نمونه کار خود معرفی کنید.

دوره آموزش طراحی قالب سایت با HTML در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره آموزش طراحی قالب سایت با HTML، با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار نموده است.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود