09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره آموزش برنامه نویسی ++C

برنامه نویسی ++C (کد استاندارد فنی حرفه ای 251340531960011)

برنامه نویسی ++C یکی از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات است که شامل کارهای بررسی محیط برای نوشتن برنامه های ++C، بررسی اجزای سازنده یک برنامه ++C، بررسی ساختار کنترلی، پیاده سازی و استفاده از توابع در ++C، بررسی آرایه ها، پیاده سازی رشته های String می باشد.

زمانبندی دوره آموزش برنامه نویسی ++C

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره برنامه نویسی ++C

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

کاربرد برنامه نویسی ++C چیست

سی پلاس یک برنامه عمومی و چند منظوره است، اين استاندارد براي كارآموزانی كه می خواهند در خصوص طراحي و پیاده سازی نرم افزار ها و برنامه های كـاربردی با ++C تحت ويندوز فعالیت داشته باشند، مناسب است.

دوره آموزش برنامه نویسی ++C در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره آموزشی برنامه نویسی ++C، با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار می نماید.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود