09374119238 – 02144779541-09913030156

کاربر گرافیک رایانه ای با CorelDRAW

کاربر گرافیک رایانه ای با CorelDraw (کد استاندارد فنی حرفه ای 732120530110001)

كاربر گرافيك رايانه ای با CorelDRAW از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود. از شايستگی های اين شغل، كار با امور اوليه نرم افزار CorelDRAW، كار با ابزارهای CorelDRAW، مديريت اشياء CorelDRAW، رنگ آميزی موضوعات در CorelDRAW، نگارش متن در CorelDRAW، كار با Effect ها، كار با جداول، كار با تصاوير Bitmap، مديريت و تنظيمات چاپ، توليد پروژه، راهبری طرح كسب و كار برای كاربر گرافيك رايانه ای با CorelDRAW می توان نام برد. اين شغل با مشاغل مدير طراحی، مهندس تجزيه و تحليل، طراحی گرافيك و طراحی چند رسانه ای در ارتباط است.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره آموزشی (CorelDRAW)

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی (CorelDRAW)

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

کاربر گرافیک رایانه ای با CorelDRAW و کاربرد آن

نرم افزاري كاملا حرفه ای براي طراحی گرافيكی است. شما با استفاده از اين نرم افزار می توانيد وكتور را طراحی كنيد يا به صورت كاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهيد. طراحی چند بعدی و ابزاری مسيريابی اين نرم افزار برای طراحی بسيار كارآمد هستند. قابليتهای ويرايش عكس اين نرم افزار و ابزار طراحی وب سايت آن در نوع خود بی نظير می باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite و امكانات منحصر به فرد آن برای ويرايش تصاوير و كار با فونتها، ابزار حرفه ای طراحی گرافيكی و طراحی سايت آن می توانيد خلاقيت خود را در زمينه، طراحی افزايش دهيد.

نرم افزار کورل دراو دارای کاربرد های زیادی است، اما شما در صورت شرکت در دوره آموزش کورل دراو بیشتر با مباحث کاربردی که در قسمت زیر به آن اشاره کرده ایم آشنا خواهید شد:

  • طراحی و آماده سازی نوشته و آرم های مختلف
  • برش با دستگاه کاتر پلاتر که اکثراً مورد مصرف شرکت های تبلیغاتی و تابلوسازی و برش شبرنگ می باشد.
  • طراحی پوستر، کاتالوگ، طراحی روی CD، کارت ویزیت، بنر و سایر امور چاپی.
  • طراحی مجله ها و روزنامه ها.
  • برای طراحی صفحات وب
  • برای طراحی پارچه درکارخانه های چاپ پارچه و….

با استفاده از CorelDraw و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت، می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید.

در واقع آموزش کورل دراو طیف بسیار وسیعی از امکانات را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در روش کار و چگونگی خروجی کار حداکثر خلاقیت خود را بدون نگرانی بابت کمبود امکانات بکار گیرد.

تفاوت نرم افزار کورل و فتوشاپ

نرم افزار کورل برای ایجاد فایل های برداری است، کاربرد آن بیشتر برای طراحی آرم و نشانه، طراحی کاراکتر و تصویر سازی می باشد. اما نرم افزار فتوشاپ برای ویرایش تصاویر موجود و ایجاد تصاویر گرافیکی و از کاربردی ترین نرم افزارهای ویرایش عکس در جهان است.

موارد استفاده از کرل بسیار بالا و هرکس با توجه به نیازش می تواند از آن استفاده کند. نرم افزار کرل یک نرم افزار برداری است که بر پایه فرمول های ریاضی ایجاد شده و همین امر در برخی از موارد، دلیل مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار فتوشاپ بوده است. به طور مثال تغییر سایز تصاویر در کورل هیچگاه با کاهش کیفیت تصویر همراه نخواهد بود در صورتی که در فتوشاپ باید همان ابتدا اندازه تصویر انتخاب شود و پس از ویرایش باعث کاهش رزولوشن تصویر می شود. تفاوت نرم افزار کرل و فتوشاپ مانند تفاوت نرم افزارهای حسابداری است که گاه یک نرم افزار برای یک مورد به خصوص مناسب تر است.

اما در کل می توان برای طراحی های کوچک و طراحی وب سایت که چاپی نیستند از فتوشاپ و برای طراحی های بزرگ و چاپی از نرم افزار کورل استفاده کرد.

دوره آموزشی کاربر گرافیک رایانه ای با CorelDRAW در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره آموزشی کاربر گرافیک رایانه ای با CorelDRAW با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار نموده است .

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود