09374119238 – 02144779541-09913030156

توسعه دهنده سیستم های مدیریت محتوا با WordPress

دوره آموزشـی توسـعه دهنـده سیستـم هـای مدیـریت محتـوا با WordPress (کد استـاندارد فنی حرفه ای 251340530930001)

توسعه دهنده سيستم های مديريت محتـوا با WordPress از مشاغل روز حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود. از شايستگی هاي اين شغل می توان راه اندازي وب سرور، MySQL ,Phpmyadmin نصب و راه اندازی WordPress، كار با بخش مديريت پست، مديريت برچسب ها و گروهها، مديريت چندرسانه ای مديريت پيوندها، مديريت برگه ها و ديدگاهها، كار با قالب ها، كار با افزونه ها، انجام تنظيمات پيشرفته، بهينه سازی SEO توليد پروژه، راهبری طرح كسب و كار برای طراح و توسعه دهنده وب با WordPress را نام برد. اين شغل با كليه مشاغل تجزيه و تحليل، برنامه نويسی و نگهداری سيستم های وب و توليد محتوا در ارتباط است.

زمانبندی دوره آموزشی برنامه نویسی WordPress

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط لازم و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره WordPress

هزینه دوره

ساعات آموزشی

WordPress و کاربردهای آن

وردپرس (WordPress) يك سيستم مديريت محتوا و نرم افزار كد باز است كه به طور گسترده از سوی وبلاگ نويسان برای نوشتن سايتها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار مي گيرد و توسط مت مولنوگ پايه گذاري شده است. در واقع وردپرس يك سيستم مديريت محتوا برای سايتها و وبلاگ هاست برای محتواي آموزشی، تجاری ،علمي و موارد ديگر، همچنين قابليت ايجاد سايتهای اجتماعی با افزونه های قدرتمند همچون buddypress ايجاد انجمن با افزونه bbpress را داراست كه با زبان برنامه نويسي پی اچ پی نوشته شده و توسط مای اسكی وال و شركت ها و انجمن هاي ديگر پشتيبانی مي شود. همچنين نسخه ای براي پست گرس كيوال نيز موجود مي باشد، اين سيستم كاملا رايگان و متن باز است و با سرعت و پيشرفتی قابل ملاحظه تبديل به معروف ترين و پركاربردترين ابزار ساخت وبلاگ و سايت بر روی هاست شده است.

آموزش طراحی سایت با WordPress در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس ، را به صورت مقدماتی تا پیشرفته برای مهارت جویان برگزار می نماید، و تمام سعی خود را در جهت آموزش به صورت کاربردی و کاملا پروژه محور کرده است. در این دوره تمام آموزش ها براساس بازار کار و نمونه کارهایی که در این دوره از دانشجویان دریافت می شود به عنوان نمونه کار در رزومه آنها قرار گرفته و می توانند در ورود به بازار کار برای معرفی خود از آنها بهره گیرند.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:


  • یک عکس 4*3
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی