09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره طراحی قالب سایت با CSS

طراحی قالب سایت با CSS  (کد استاندارد فنی حرفه ای 251340530000021)

این استاندارد از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات می باشد. شامل مواردی چون بكارگیری اصول اولیه در طراحی قالب سایت، تعیین استایل عناصر، استفاده از مكان نما در CSS، استفاده از ساختار و لایه بندی باکسها، بكارگیری CSS پیشرفته را نام برد. این شغل با تمامی مشاغل روز فناوری اطلاعات و مشاغلی که با طراحی سایت کار می كنند ارتباط دارد.

زمانبندی دوره آموزش طراحی قالب سایت با CSS

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره طراحی قالب سایت با CSS

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره طراحی قالب سایت با CSS

اين استاندارد جهت آموزش در خصوص طراحی قالب سايت و زيبا سازي آن می باشد. ارایه سرويس ها و خدماتی است كه كاربر را قادر می سازد در بهبود چیدمان سـايت و همچـنین غلبـه بـر مشـكلاتی كه در طـی زمـان با استفاده از HTML بوجود می آيد فایق آيند و همچنین باعث طراحی زيباتر و راحت تر فرم ها بمنظور تبادل اطلاعات با كامپیوترهای راه دور و قرار دادن كلیپ های ويدئويی صوتي تبلیغاتی بصورت زيباتر و راحت تر در سايت های تبلیغاتی و بازاريابی جويای كار می باشد.

زبان طراحی CSS چیست

زبان طراحی CSS زبان استایل دهی به صفحات وب می باشد که به وسیله آن می توانید صفحات وب را با ظاهری شکیل نمایش دهید و مخفف عبارت Cascade Style Sheets می باشد. کاربرد CSS به این صورت می باشد که به عنوان مثال صفحات زیادی طراحی کردید و حالا در نظر دارید که فونت تمامی صفحات بزرگ شود، با استفاده از CSS شما به راحتی می توانید با نوشتن یک دستور فونت تمامی صفحات را تغییر دهید.

دوره طراحی قالب سایت با CSS در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره طراحی قالب سایت با CSS، با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار نموده است.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود