09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره آموزشی مدير SEO

دوره آموزشی مدير SEO (کد استاندارد فنی حرفه ای 251340531370001)

مدیر SEO از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات است. از شایستگی های این شغل می توان به کار با Search Engines، کار با Keywords، کار با On Page SEO، کار با Off Page SEO و ساخت لینک اشاره کرد و مدیر SEO با کلیه مشاغل طراحی وب سایت در ارتباط است.

زمانبندی دوره آموزشی مدیر SEO

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

محل قرارگیری جدول

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی مدیر SEO

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره آموزشی مدیر SEO چیست

SEO فرآیند بهینه سازی یک سایت است تا موتورهای جستجوگر آن را بهتر بشناسند به عبارت دیگر با پیشرفت كردن جنبه هاي داخلی و خارجی یک سایت بهترین رتبه بندي ممکن در صفحات نتایج را بدست آورد و تعداد بازدیدكنندگان از آن سایت را افزایش داد.

پیش نیاز دوره آموزشی مدیر SEO

  • لازمه شروع هر دوره کامپیوتری، گذراندن دوره ICDL است که در این دوره بر مهارت های هفتگانه کامپیوتر مسلط خواهید شد. در صورتی که هیچ آشنایی با مهارت های کامپیوتری ندارید گذراندن این دوره توصیه می شود.
  • برای شروع سئوی سایت نیاز به دانستن طراحی های ریسپانسیو و نحوه کار با سایت دارید. در صورت آشنایی نداشتن با این موارد گذراندن دوره طراحی سایت با وردپرس بدون نیاز به کدنویسی توصیه می شود.

هدف از SEO چیست

  • افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت
  • قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل
  • تبدیل کاربران ورودی به مشتری و افزایش فروش
  • کاهش هزینه های تبلیغات
  • آگاهی و افزایش اعتبار سایت و برند شما
  • افزایش سرعت وبسایت

دوره آموزشی مدیر SEO در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره آموزشی مدیر SEO با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار می نماید.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود