09374119238 – 02144779541-09913030156

« دیپلم رشته گرافیک رایانه ای »

دیپلم گرافیک رایانه ای که به آن رشته گرافیک رایانه هم گفته می شود، یکی از رشته های مهارتی هنر در شاخه کاردانش و فنی حرفه ای است. در رشته گرافیک رایانه ای علاوه بر اینکه می توانید به آسانی مدرک دیپلم خود را دریافت نمایید، از لحاظ محتوایی هم دارای ارزش بالا و هنری ویژه ای می باشد.

با مناسب ترین قیمت دیپلم بگیرید

« اطلاعات دیپلم رشته گرافیک رایانه ای »

رشتهصادره ازپیش نیاز نحوه آموزشمدت زمان لازمنحوه آزمون شهریه ثبت نام
گرافیک رایانه ایسازمان فنیسیکلدروس عمومی: مدرسه بزرگسال
دروس تخصصی: آموزشگاه
حدودا 12 تا 16 ماهحضوری در تهرانبه صورت حضوری در آموزشگاه

« مدت زمان صدور مدرک دیپلم رشته گرافیک رایانه ای کار دانش »

شما می توانید با گذراندن آموزش مهارت های دیپلم رشته گرافیک رایانه ای در مدت زمان تقریبی 12 تا 16 ماه کاری از طریق ثبت نام در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر و شرکت در آزمون های مهارتی سازمان آموزش فنی حرفه ای مدرک دیپلم رشته گرافیک رایانه ای کار دانش را دریافت نمائید.

« شرایط دریافت دیپلم کاردانش »

مهارت جویان پس از ثبت نام در رشته گرافیک رایانه ای، کلاسها طبق زمان بندی اعلام شده توسط آموزشگاه مهارت افزای تدبیر برگزار و پس از اتمام آموزش هر مهارت، به سازمان فنی و حرفه ای برای شرکت در آزمون معرفی می شوند. متقاضیان می توانند از دو طریق آموزش حضوری و غیر حضوری در دوره‌ها شرکت نموده و مدرک رشته گرافیک رایانه ای را کسب کنند.

« آینده شغلی و تحصیلی »

فارغ التحصیلان رشته گرافیک رایانه می توانند به عنوان طراح و سازنده پوستر، تیزر، کاتالوگ و کارت ویزیت یا یه عنوان مدرس دوره های گرافیک مشغول به کار شوند. آینده شغلی دیپلم گرافیک در حال حاضر بسیار خوب و پردرآمد است بطوری که در حال حاضر اکثر شرکت ها جهت انجام کارهای خود به یک گرافیست نیاز دارند. در حال حاضر دانش آموزان این رشته پس از اخذ دیپلم می توانند از طریق: الف) دانشگاه علمی کاربردی ب) اموزشکده دولتی ج) دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ادامه تحصیل دهند. ادامه تحصیل با دیپلم رشته های کامپیوتری تا مقطع دکتری بلامانع است.

« هزینه دیپلم رشته گرافیک رایانه کار دانش »

هزینه اخذ مدرک دیپلم رشته گرافیک رایانه کاردانش در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر مطابق با چارت تعریف شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای است. شما می توانید برای اطلاع از شهریه این دیپلم با آموزشگاه مهارت افزای تدبیر تماس بگیرید. هم چنین همه روزه از ساعت 10 الی 16 با مشاوره حضوری رایگان دیپلم ها در خدمت شما هستیم.

« دروس شایستگی های فنی رشته گرافیک رایانه ای فنی حرفه ای »

مهارت جویان رشته دیپلم رشته گرافیک رایانه ای علاوه بر دروس عمومی، 10 استاندارد مهارت شغلی را گذرانده و در پایان هر استاندارد به توانایی های زیر دست می یابند.

« واحدهای درسی دیپلم رشته گرافیک رایانه ای فنی حرفه ای »

مجموعه نهم

نام حرفه کد استاندارواحد
کاربر رایانه83-3/11-ف.ه6
طراحی گرافیک سیاه و سفید83-8/01-ف.ه5
گرافیک رایانه ای83-8/11-ف.ه10
گرافیک رایانه ای83-8/11-ف.ه8
طراحی گرافیکی رنگی83-9/01-ف.ه4
تایپ رایانه83-4/11-ف.ه3
گرافیک رایانه ای83-8/11-ف.ه18
جمع کل:54
نتیجه گیری:

هنرجویانی که با موفقیت مدرک خود را در رشته طراحی گرافیک به پایان می‌رسانند قادر خواهند بود; درک فرآیند طراحی، روش‌های تحقیق و ایده‌ پردازی خلاق را به عنوان ابزاری برای حل مسئله و افزایش ارتباطات بصری نشان دهند. هدف رشته طراحی گرافیک ایجاد محصولاتی جذاب بصری است که پیام ها یا اطلاعات خاصی را منتقل می کنند. طراحان گرافیک بر برندسازی، تایپوگرافی، چیدمان و اصول کلی ترکیب طراحی تمرکز می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود