09374119238 – 02144779541-09913030156

کابینت سازی

دوره های آموزشی ساخت کابینت از صفر تا صد

در دوره آموزش کابینت سازی آموزشگاه مهارت افزای تدبیر از اصول ابتدایی تا استاندارهای جهانی کابینت سازی را یاد می گیرید و می توانید به عنوان یک نصاب، برشکار و یا مونتاژ کار حرفه ای مدرک بین المللی گرفته و وارد بازار کار این شغل شوید. این دوره در کارگاه های مجهز به ابزارهای تخصصی ساخت کابینت برگزار می شود و در طول دوره تمامی تجهیزات در اختیار کارآموزان قرار داده می شود تا بتوانند مباحث را بصورت صفر تا صد عملی اجرا کنند و انجام پروژه واقعی را در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر تجربه کنند.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره های آموزشی ساخت کابینت از صفر تا صد

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
دورهشروع دورهروزهای برگزاریمدت دورهنحوه برگزاریشهریهنمونه قرارداد
دوره آموزش ساخت کابینت از صفر تا صد1403/01/27دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 2030 ساعتحضوری (تئوری و عملی)3.700.000 تومانمشاهدهثبت نام

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره های آموزشی ساخت کابینت MDF

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره های آموزشی ساخت کابینت و کاربرد آن

آموزش کابینت سازی شامل آموزش نصب ، برش و مونتاژ کابینت ام دی اف می باشد این دوره با رنگ شناسی و آموزش ام دی اف و تفاوت mdf های مختلف شروع می شود؛ انواع ابزار شناسی تخصصی، محاسبات کابینت ( طریقه خرد کردن کابینت، آموزش برش و مونتاژ کابینت زمینی و دیواری)، طریقه اندازه گیری و برآورد متراژ، اندازه گیری قناسی ها و لچکی ها، اندازه گیری ارتفاع زمینی و دیواری، نحوه آنالیز کار (منظور از آنالیز کار به اینصورت است که برای مثال بعد از اندازه گیری و متر کردن دیوار بدانید ماشین لباسشویی یخچال، گاز و … کجا قرار می گیرند)، طریقه درآوردن مثلث طلایی خانه، نقشه کشی دستی، آموزش جامع و کامل کشوها و درب کابینت، طریقه گونیا کردن، آموزش اندازه استاندارد و طریقه بریدن جای سینک، یخچال، گاز فر، ماکروفر، قهوه جوش، ماشین لباسشویی، گاز توکار، هود و سینک، طریقه نصب یراق آلات، نحوه پیچ کابینت به دیوار، دلایل نصب کابینت در ارتفاعات خاص و نحوه انجام آن، آموزش کامل مبحث فیتینگ، آموزش کار با نرم افزار chief Architect، نحوه محاسبه قیمت ها، طریقه صحبت کردن با مشتری و … می باشد که تمامی این مباحث به صورت تئوری و عملی در کلاس دوره آموزش ساخت کابینت به شرکت کنندگان آموزش داده میشود.

هدف از برگزاری دوره کابینت سازی تربیت نیروی کارآمد برای ورود به بازار کار این حرفه می باشد. با بکارگیری اساتید مجرب و کارگاه مجهز این نوید را به کارآموزان می دهیم تا پس از پایان دوره بتوانند وارد بازار کار شوند. این دوره بصورت صفر تا صد عملی می باشد و مباحث تئوری به منظور همراهی کارآموز برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای کابینت سازی و موفقیت در آموزن نهایی فنی حرفه ای است.

بازار کار کابینت سازی

شغل کابینت سازی ترکیبی از هنر و ریاضی بوده که در زمینه طراحی، ساخت و نصب کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، کتابخانه، جا کفشی و غیره فعالیت دارد. در گذشته افرادی که در این حوزه کار می کردند با توجه به الگو های از پیش طراحی شده، اقدام به ساخت سفارش مشتری در ابعاد مورد نظر می کردند. امروزه شغل کابینت سازی دچار تغییر و تحول اساسی شده به گونه ای که با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شخص کابینت ساز با استفاده از نرم افزار های مربوطه به طراحی سفارشات مشتری بسته به سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل می پردازد و در ادامه پس از کسب تاییدیه از سوی مشتری، شروع به ساخت سفارش وی می کند.

امروزه یکی از دغدغه افراد به خصوص خانم ها، زیبایی و مدرن بودن دکوراسیون داخلی منزل به خصوص زیبایی آشپزخانه و استفاده از تمامی فضاهای موجود در منزل می باشد. هم چنین با پیشرفت در حوزه صنعت چوب و تنوع در مدل های مختلف چوب ام دی اف بیشتر از هر زمان دیگری به نیروی ماهر کابینت سازی نیاز داریم. در کشور ما هم با توسعه صنعت ساخت و ساز، بازار کار شغل کابینت سازی پیشرفت چشمگیری داشته است و در آینده هم متوقف نخواهد شد. به همین دلیل یادگیری مهارت کابینت سازی و ورود به این شغل آینده شغلی خوبی را برای شما تضمین می کند.

دوره آموزشی ساخت کابینت از صفر تا صد در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

شغل کابینت سازی یکی از پردرآمدترین شغل های فنی است که دارای طرفداران زیادی است.در صورتی که علاقه مندید و تصمیم تان برای ورود به این حرفه جدی است، در کلاس کابینت سازی آموزشگاه مهارت افزای تدبیر شرکت نمایید.

در دوره کابینت سازی شما با تمامی ابزارها و ساخت کابینت و نصب آن آشنا می شوید و می توانید به یک کابینت ساز حرفه ای تبدیل شوید.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

×
مجموعه ثانی - ورود