09374119238 – 02144779541-09913030156

آیکون سرفصل های دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل

دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل

تجارت بین‌المللی مبادله‌ای است، شامل کالا یا خدمات مختلف، که  حداقل در میان دو کشور صورت می‌پذیرد. این مبادلات می‌تواند در قالب واردات یا صادرات باشد. واردات به کالا یا خدمتی اطلاق می‌گردد که به کشوری وارد شده و صادرات به کالا یا خدماتی اطلاق می‌شود که به یک کشور خارجی فروخته می‌شود. درواقع تجارت بین‌الملل روشی برای تعامل اقتصادی میان نهادهای بین‌المللی است و نمونه‌ای از پیوند اقتصادی می‌باشد.سایر اشکال پیوندهای اقتصادی شامل: سرمایه گذاری مالی خارجی، شرکت های چند ملیتی و کارمندان خارجی است. هرگونه رشد و یا توسعه در میان مؤلفه‌های پیوندهای اقتصادی ذکرشده به‌عنوان جهانی‌شدن در نظر گرفته می‌شود.

پایتون و کاربردهای آن چیست؟

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌ است و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌ های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به‌ صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان های برنامه‌ نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

زمانبندی دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
دورهشروع دورهمدرسنحوه برگزاریشهریهنحوه پرداختنمونه قرارداد
دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین المللبا هماهنگی آموزشگاه—-آنلاین28.960.000 تومان11.584.000 تومان پیش پرداخت و مابقی طی دو قسط 8.688.000 تومانیمشاهدهثبت نام
دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین المللبا هماهنگی آموزشگاه—-حضوری36.200.000 تومان14.480.000 تومان پیش پرداخت و ما بقی طی دو قسط 10.860.000 تومانیمشاهدهثبت نام

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی

هزینه دوره


مطابق جدول زمانبندی

ساعات آموزشی


مطابق قرارداد

سرفصل های دوره


دانلود شود

دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل و کاربرد آن

تجارت بین‌المللی هنگامی اتفاق می‌افتد که یک کشور از مزیت نسبی در تولید کالا و یا خدمات خاص برخوردار است، به‌ویژه اگر هزینه تولید آن کالا یا خدمات برای آن کشور کمتر از هر کشور دیگری باشد. در این‌ بین اگر کشوری ترجیح دهد تا با سایر کشورها تجارت نکند، خودکامه محسوب خواهد شد و از رشد و توسعه بازمی‌ماند.

اگر مدل دو کشوری را در نظر بگیریم، هر دو کشور می‌توانند از تخصص و تجارت خویش سود ببرند. تخصص و تجارت به هر کشور این امکان را می‌دهد که محصولی را که دارای مزیت نسبی است تولید کرده و سپس تجارت کند. بنابراین، در تجارت خارجی، سود و منفعت امری دوجانبه محسوب شده که هر دو طرف معامله از آن بهره خواهند برد.

کشورهای مختلف استعدادهای متفاوتی دارند و در زمینه های مختلف تخصص دارند. از این رو برای جبران آنچه تولید نمی کنند، باید با کشورهای دیگر تجارت داشته باشند. به عنوان مثال، همه کشورها منابع نفتی ندارند. در چنین مواردی کشورها نفت را از تولیدکنندگان نفت خریداری و به کشور خود وارد می کنند. از آنجایی که هیچ کشوری در دنیای مدرن خودکفا نیست، تجارت بین‌المللی برای همه کشورهای جهان حیاتی است.

بازار کار مهارت جویان دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل و کاربرد آن

در دهکده جهانی امروزه تجارت بین ملل گسترش خاصی پبدا کرده است و شرکت های بزرگ نیازمند افرادی هستند که توانایی برقراری ارتباط در سطوح مختلف بین المللی را داشته باشند و بتوانند محصولات را به مشتریان خارجی معرفی کرده و آنها را مشتاق به خرید محصولات خود در میان تمام رقبا نمایند. از این رو مهارت جویان این دوره می توانند با کسب مهارت های مختلف و به روز در همه شرکتهای داخلی و خارجی فرصت شغلی مناسب داشته باشند.

دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر

آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به نمایندگی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاههای مجهز نسبت به برگزاری دوره جامع صادرات، واردات و بازاریابی بین الملل و کاربرد آن با هدف ورود مهارت جویان به بازار کار را برگزار نموده است. همچنین پس از پایان کلاس ها و قبولی در آزمون به مهارت جویان عزیز مدرک معتبر با قابلیت ترجمه اعطا خواهد شد.

پیش نیاز این دوره آشنایی با مهارت های کامپیوتری ICDL است.

سوالات متداول درباره کلاس آموزش Excel

برخلاف بیشتر آموزشگاه های کامپیوتر، کارآموز نیازی به آوردن لپ تاپ خود برای دوره های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر ندارد. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید.

اگر بر نرم‌افزارهای اکسل (Excel) تسلط داشته باشید، واقعا نیازی به نگرانی درباره بخش‌های مختلف و اهمیت آ‌نها نخواهید داشت.

کارآموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از دوره آموزش اکسل (Excel) را به صورت حضوری ندارند، می‌توانند بصورت غیر حضوری در کلاس های مهارت افزای تدبیر با مزایای ویژه شرکت نمایند

افرادی که در حوزه‌های مالی و اداری فعالیت می‌کنند می‌بایست به دو نرم‌افزار Word و Excel تسلط کافی داشته و این موضوع را در رزومه خود قید نمایند.

×
مجموعه ثانی - ورود