09374119238 – 02144779541-09913030156

دوره کاربری ICDL

کاربر ICDL  ( کد استاندارد فنی حرفه ای732120530140001)

یکی از ملزومات زندگی در عصر تکنولوژی و فناوری، دانش کاربری کامپیوتر می‌باشد. می‌توان اذعان داشت که این دانش پیش نیاز احراز اکثر مشاغل و نیاز عمده‌ی آموزشی دانشجویان و نیز سایر کاربران و علاقه‌مندان کامپیوتر است. ICDL مخفف International Computer Driving License به معنای گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر می‌باشد. در دوره ICDL درجه یک سعی بر این است تا مهارت های ضروری واژه پرداز Word، کار با صفحه گسترده Excel، کار با پایگاه داده Access و شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب PowerPoint را به دانش پذیران جویای کار و تمام افرادی که نیازمند کسب این مهارت های ضروری هستند، آموخت.

گذراندن دوره ICDL شما را بر 7 مهارت مهم کامپیوتری از جمله مبانی کامپیوتر، ویندوز، ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و اینترنت مسلط می سازد و پس از آن می توانید برای اخذ دو مدرک آموزشگاهی (ویژه استخدام و شرکت در آزمون های استخدامی داخل کشور) و مدرک فنی حرفه ای (با اعتبار بین المللی) اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای آشنایی بیشتر با این دوره حتما پادکست را گوش کنید.

پادکست دوره

زمانبندی دوره کاربری ICDL

* ثبت نام در کلاس های آموزشگاه مهارت افزای تدبیر به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
ICDLتاریخ شروعروز کلاسساعت کلاسشهریهپیش پرداختاقساطمدت دورهنمونه قرارداد
حضوری1402/12/09چهارشنبه و پنج شنبه14:30 الی 16:30شهریه:3.290.000 تومان
3.000.000 تومان
1.500.000 تومانما بقی قبل از برگزاری دو جلسه آخر45 ساعتقرارداد حضوریثبت نام
آنلاین1402/12/09چهارشنبه و پنج شنبه17 الی 19شهریه:2.300.000 تومان
2.100.000 تومان
1.150.000 تومانما بقی قبل از برگزاری دو جلسه آخر45 ساعتقرارداد آنلاینثبت نام

شرایط لازم جهت ثبت نام کلاس آموزش ICDL

هزینه دوره

ساعات آموزشی

مزایای دوره ICDL فنی حرفه ای

  1. تسلط به مهارت هفتگانه کامپیوتر
  2. دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی جهت مهاجرت و یا استخدام
  3. کاهش هزینه های ناشی از نداشتن تسلط کافی به کامپیوتر
  4. افزایش بازدهی و سرعت عمل در انجام کارها
  5. کاهش اشتباهات در انجام امور دفتری

دوره کاربر ICDL آنلاین

آموزشگاه فنی حرفه ای مهارت افزای تدبیر دوره های کامپیوتر را به صورت آموزش حضوری و مجازی برگزار می نماید. مزیت دوره آنلاین ICDL در این است که شما دقیقا همزمان با کلاس های حضوری، در حال آموزش دیدن هستید و از سوال و جواب افراد دیگر نیز بهره لازم را خواهید برد. در حالیکه اکثر آموزش های آنلاین و مجازی ICDL به این شکل است که مدرس بدون حضوری فیزیکی کارآموز، تدریس می نماید و کلاس برای دانش پذیر بسیار خسته کننده سپری می شود.

خدمات ویژه برای دریافت مدرک ICDL فنی حرفه ای

    1. بهره گیری از کارگاه عملی
    2. آموزش براساس جزوه icdl آموزشگاه های فنی و حرفه ای
    3. برگزاری آزمون های تعیین سطح در هر مهارت
    4. تهیه رایگان رزومه برای کارآموزان و کاریابی کاملا حرفه ای
    5. استفاده از آزمون آنلاین تستی ICDL

تصویر مدرک ICDL فنی حرفه ای

آموزش غیر حضوری ICDL همراه با پشتیبانی آنلاین

هزینه دوره کاربری ICDL

هزینه دوره ICDL فنی حرفه ای هر ساله توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران تصویب شده و به اطلاع مخاطبین اعم از آموزشگاههای فنی و حرفه ای و متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزش کامپیوتر می رسد.

هزینه کلاس کامپیوتر فنی حرفه ای معمولا از 3 بخش هزینه آموزش دوره، هزینه معرفی به آزمون سازمان فنی حرفه ای و هزینه صدور گواهینامه تشکیل شده است که بعضی از آموزشگاه‌ها به صورت یکجا و بعضی به صورت جداگانه دریافت می نمایند که شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آن به قسمت بالاتر همین صفحه مراجعه کنید.

محل برگزاری کلاس دوره کاربری ICDL

دوره icdl فنی حرفه ای یا آموزش کامپیوتر با مهارتهای هفتگانه که در آموزشگاه مهارت افزای تدبیر واقع در غرب تهران برگزار می شود، شامل 30 جلسه آموزشی بر اساس سرفصل های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد.

کارآموزان در پایان دوره ICDL فنی حرفه ای می توانند گواهینامه ICDL معتبر آموزشگاه و یا مدرک ICDL فنی حرفه ای رو پس از شرکت و قبولی در آزمون دریافت کنند.

زیر شاخه ها

سوالات متداول دوره کاربری ICDL

در کلاس کامپیوتر یا همان ICDL شما به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر یعنی مبانی کامپیوتر (IT)، ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت مسلط شده و می توانید از مدرک این دوره برای استخدام یا مهاجرت استفاده نمایید. امروزه داشتن حداقل های دانش کامپیوتر برای هر شخص یکی از واجبات است و دوره کامپیوتر شما را به خوبی با مهارتهای کامپیوتری لازم آشنا می سازد.

مدرک ICDL که پس از شرکت در این دوره از آموزشگاه دریافت می کنید برای استخدام و آزمون های استخدامی کلیه ارگان های دولتی و خصوصی اعم از قوه قضاییه، بانک ها، سازمان تامین اجتماعی، دفاتر خدمات الکترونیک، راه‌اندازی شعب بیمه، آموزش و پرورش، شهرداری، پرسنل شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه و … قابل قبول بوده و در صورت دریافت مدرک فنی حرفه ای ICDL با اعتبار بین المللی می توانید از آن برای مهاجرت نیز استفاده نمایید.

کلاس دوره ICDL حضوری و آنلاین در آموزشگاه فنی حرفه ای مهارت افزای تدبیر بر اساس استادارد تعریف شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. برای شرکت در این دوره کافیست از طریق سایت و یا حضوری ثبت نام خود را انجام دهید.

هزینه کلاس icdl همانند دیگر دوره های سازمان فنی حرفه ای سالانه مشخص می شود که آموزشگاه مهارت افزای تدبیر شهریه مذکور را به صورت اقساط دریافت می نماید. شما می توانید مدارک ثبت نام و هزینه دوره کامپیوتر را در قسمت بالای صفحه دوره ICDL مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

×
مجموعه ثانی - ورود

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:


  • یک عکس 4*3
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی